W dniach od 17.05. do 31.05. w szkole odbędzie się zbiórka nakrętek.

W trosce o bezpieczeństwo uczniów, rodziców oraz pracowników szkoły zbiórka odbywać się będzie według określonych zasad:

  1. Nakrętki przynosimy w związanym lub zaklejonym opakowaniu, na którym należy umieścić następujące informacje: imię i nazwisko ucznia, klasa, waga.
    Jeśli nie będzie powyższych informacji, fakt przyniesienia nie zostanie odnotowany.
  2. Uczniowie klas I – III w informacjach nie podają wagi.
  3. Zbiórka jest prowadzona tylko w wyznaczonych dniach i zgodnie z zamieszczonym poniżej harmonogramem.
  4. Godziny odbioru: 6.30 – 14.00
  5. Większe i cięższe opakowania należy zostawić obok drzwi do kotłowni (przy parkingu szkolnym).
  6. Mniejsze i lżejsze opakowania zostawiamy przy portierni w szkole (będzie przygotowany pojemnik) lub również przy drzwiach do kotłowni.
  7. Osobami odbierającymi są: p. Alfreda Tarańska, p. Waldemar Niedziałek.

Harmonogram zbiórki nakrętek

DataKlasa
17.05 poniedziałek1 a, b – 6 a, b, c
19.05 środa2 a, b, c – 8 a, b
21.05 piątek3 a – 6 a, b, c – 8 a, b
28.05 piątek3 b – 4 a, b – 5 a – 7 a, b
31.05 poniedziałek3 c – 4 a, b – 5 a – 7 a, b