W dniach od 16.05.2022r. (poniedziałek) do 20.05.2022r. (piątek) w szkole odbędzie się zbiórka nakrętek.
Nakrętki zbieramy dla Fundacji Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci.
Zbiórka odbywać się będzie według określonych zasad:
- Nakrętki przynosimy w związanym lub zaklejonym opakowaniu, na którym należy umieścić następujące informacje: imię i nazwisko ucznia, klasa, waga. Jeśli nie będzie powyższych informacji, fakt przyniesienia nie zostanie odnotowany.
- Uczniowie klas I – III w informacjach nie podają wagi.
- Zbiórka jest prowadzona tylko w wyznaczonych dniach i zgodnie z zamieszczonym poniżej harmonogramem.
- Godziny odbioru: 6.30 – 14.00
- Większe i cięższe opakowania należy zostawić obok drzwi do kotłowni (przy parkingu szkolnym).
- Mniejsze i lżejsze opakowania zostawiamy przy portierni w szkole (będzie przygotowany pojemnik) lub również przy drzwiach do kotłowni.
- Wszystkie przyniesione opakowania z nakrętkami, zgodnie z podaną informacją, zostaną odnotowane na listach klas.
- Osobami odbierającymi są: p. Alfreda Tarańska, p. Waldemar Niedziałek.
Harmonogram zbiórki nakrętek
Data | Klasa |
16.05 poniedziałek | 1 a, b – 4 a, b, c – 7a |
17.05 wtorek | 1 c – 2 a, b – 5 a, b – 7b |
18.05 środa | 3 a – 6 a – 8 a, b -7 a, c |
19.05 czwartek | 3 b – 4 a, b – 5 a – 7 b, c |
20.05 piątek | 3 c – 4 c – 5 b – 6 a – 8 a, b |