W dniach od 16.05.2022r. (poniedziałek) do 20.05.2022r. (piątek) w szkole odbędzie się zbiórka nakrętek.

Nakrętki zbieramy dla Fundacji Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci.

Zbiórka odbywać się będzie według określonych zasad:

  1. Nakrętki przynosimy w związanym lub zaklejonym opakowaniu, na którym należy umieścić następujące informacje: imię i nazwisko ucznia, klasa, waga. Jeśli nie będzie powyższych informacji, fakt przyniesienia nie zostanie odnotowany.
  2. Uczniowie klas I – III w informacjach nie podają wagi.
  3. Zbiórka jest prowadzona tylko w wyznaczonych dniach i zgodnie z zamieszczonym poniżej harmonogramem.
  4. Godziny odbioru: 6.30 – 14.00
  5. Większe i cięższe opakowania należy zostawić obok drzwi do kotłowni (przy parkingu szkolnym).
  6. Mniejsze i lżejsze opakowania zostawiamy przy portierni w szkole (będzie przygotowany pojemnik) lub również przy drzwiach do kotłowni.
  7. Wszystkie przyniesione opakowania z nakrętkami, zgodnie z podaną informacją, zostaną odnotowane na listach klas.
  8. Osobami odbierającymi są: p. Alfreda Tarańska, p. Waldemar Niedziałek.

Harmonogram zbiórki nakrętek

DataKlasa
16.05 poniedziałek1 a, b  –  4 a, b, c – 7a
17.05 wtorek1 c – 2 a, b – 5 a, b – 7b
18.05 środa3 a – 6 a – 8 a, b -7 a, c
19.05 czwartek3 b – 4 a, b – 5 a – 7 b, c
20.05 piątek3 c – 4 c – 5 b – 6 a – 8 a, b