PIÓRNIK
PLAN LEKCJI 2024/2025
Dziennik 2024/2025
mLegitymacja szkolna
Egzamin klasa VIII
Dni wolne od zajęć dydaktycznych 2024/2025
Organizacja pracy szkoły 2024/2025
Kalendarz roku szkolnego 2024/2025
Zajęcia pozalekcyjne 2024/2025
Rada Rodziców
Godziny dostępności nauczycieli 2024/2025
Pedagodzy i Psycholog
Świetlica szkolna
Biblioteka
Stołówka
Gabinet profilaktyki zdrowotnej
DOKUMENTY
Statut
Standardy ochrony małoletnich
Regulaminy
Regulaminy 2024
Regulaminy 2023
Regulaminy 2022
Regulaminy 2021
Regulaminy 2020
Procedury szkolne
Procedury 2022
Procedury 2021
Procedury 2020
Procedury 2019
Zarządzenia
Zarządzenia 2024
Zarządzenia 2023
Zarządzenia 2022
Zarządzenia 2021
Zarządzenia 2020
Oddział dwujęzyczny
Oddział dwujęzyczny 2021
RODO
Stypendia
PROJEKTY EDUKACYJNE
Wyższa Jakość Edukacji w Gminie Boguchwała
Polski ZŁOTY ma sto lat!
Gramy w ręczną
Na Wołoskim Szlaku
Trzymaj formę
„SZKOLNY KLUB SPORTOWY”, wcześniej Multisport
Przystań w sieci
#MegaMisja – cyfrowa edukacja w naszej szkole
„Zdrowy styl życia – myślimy globalnie działamy lokalnie”
Projekt „Złote Szkoły NBP” – „Giganci Finansów Osobistych”
PROJEKTY MIĘDZYNARODOWE
eTwinning
Memories for the Present
Journey between Past and Present
Dreaming is believing – dreams start a change
Erasmus+
POWER
Akredytacja Erasmus+ na lata 2021-2027
AKTUALNOŚCI
Z życia szkoły
Ogłoszenia bieżące
KADRA
Nauczyciele
Przedmioty
SAMORZĄD UCZNIOWSKI
Regulamin Samorządu Uczniowskiego
Prezydium Samorządu Uczniowskiego
Plan pracy Samorządu Uczniowskiego
REKRUTACJA
2024/2025
2023/2024
2022/2023
2021/2022
SUKCESY
Konkursy kuratoryjne i olimpiady
Konkursy szkolne
2023/2024
2022/2023
2021/2022
2020/2021
2019/2020
Konkursy pozaszkolne
2023/2024
2022/2023
2021/2022
2020/2021
2019/2020
Konkursy sportowe
2024/2025
2023/2024
2022/2023
2021/2022
2020/2021
2019/2020
SP Boguchwala
24 maja, 2020
Wędkowanie w klasie IIc, czyli samodzielnie zrobione przez uczniów wędki…
Uczniowie klasy II B – „Kwitnący sad”
May 24, 2020
Prace plastyczno – techniczne uczniów klasy Ia
May 24, 2020
0
like
Back to top of page