Szanowni Rodzice!

W związku z nowymi przepisami dotyczącymi nowej, plastikowej wersji legitymacji uprzejmie informujemy, że e-legitymacja dla uczniów, którzy nie posiadają papierowej wersji możliwa jest do wyrobienia po dokonaniu następujących czynności:

  1. Należy dostarczyć uzupełniony wniosek o wydanie e-legitymacji (do pobrania ze strony internetowej szkoły lub w sekretariacie) wraz
    z dowodem wpłaty.
  2. Dokonać wpłaty w wysokości 9 złotych na konto szkoły: BS Niechobrz 42 9163 0009 2001 0000 8864 0044. W tytule zapłaty należy wskazać: imię i nazwisko ucznia, klasa, z dopiskiem „opłata za e-legitymację”.
  3. Dostarczyć zdjęcie do Pana Jacka Koraba – nauczyciela informatyki,
    w celu zeskanowania do dziennika elektronicznego.
  4. Uczniowie, którzy już przekazali zdjęcie do skanowania muszą złożyć jedynie wniosek z dowodem wpłaty.
  5. Termin składania wniosków i dowodów wpłat – 22.11.2024 r.

Informacja nie dotyczy uczniów klas pierwszych, dla których legitymacje zostały obligatoryjnie zamówione.